Henwar Outsourcing IT to obszar naszej działalności cieszący się coraz większym zainteresowaniem Klientów.
Kilkadziesiąt podmiotów z różnych branż zdecydowało się na outsourcing IT w Henwar. Firmy te powierzyły nam,
jako solidnemu, zaufanemu partnerowi, stałe zarządzanie procesami Informatycznymi w swoich przedsiębiorstwach lub instytucjach.
Dzięki temu Klienci mają zapewnioną obsługę procesów informatycznych, świadczoną przez naszych wykwalifikowanych specjalistów, a sami mogą skoncentrować swoje zasoby w obszarach, w których osiągają przewagę konkurencyjną.
OFERUJEMY
- Kompleksową opiekę nad działem informatycznym firm i instytucji, z gwarantowanym poziomem usług.
- System helpdesk z ewidencją zdarzeń i incydentów.
- Zdalną pomoc (on-line), alarmową linię telefoniczną
- Diagnostykę i usuwanie awarii sieci LAN, serwerów, urządzeń peryferyjnych oraz zasilania elektrycznego.
- Konsultacje wdrożeń IT, procesów zakupowych, sprzedaży, dostaw i instalacji oraz szkolenia personelu.
- Audyt legalności oprogramowania oraz audyt bezpieczeństwa danych.
- Doradztwo i usługi w zakresie ochrony danych osobowych (zgłoszenia do GIODO), opracowanie polityki bezpieczeństwa informatycznego przedsiębiorstwa.
- Usługi własnego działu programistycznego (aplikacje bazodanowe, serwisy www i B2B, optymalizacja kosztów utrzymania linii produkcyjnych, doświadczenie we współpracy aplikacji z rozliczeniami NFZ).
- Dostawy, montaż i serwis kas fiskalnych Posnet.
- Cykliczne wizyty konserwacyjne w siedzibie Klienta.
- Usługi dedykowanych opiekunów: umowy IT, sprzedaży i pomocy technicznej.
- Organizacja i instalacja łącza internetowego (w zależności od warunków technicznych – realizujemy szybkie przyłącza światłowodowe)
- Usługi projektowania i realizacji profesjonalnego okablowania: strukturalnego sieci LAN, telefonicznego (systemy VoIP), zasilającego 230V dla pomieszczeń biurowych, budynków i hal produkcyjnych.
- Systemy monitoringu video, systemy alarmowe, telefoniczne, kontroli pomieszczeń oraz ewidencji czasu pracy. Zapraszamy do stałej współpracy z wykorzystaniem usługi HELPDESK
KORZYŚCI DLA KLIENTÓW
Wiedza
Wiedza outsourcing IT w Henwar to wieloletnie doświadczenie zespołu
informatyków oraz dostęp do rozwiązań uznanych producentów sprzętu i oprogramowania,
specjalizujących się w różnych obszarach IT.
Innowacja
Współpraca z Henwar Outsourcing daje gwarancję stosowania innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Nasi pracownicy stale podnoszą swoje kwalifikacje na szkoleniach organizowanych przez najlepszych producentów rozwiązań IT na rynku .
Otwartość
Oferujemy praktycznie nieograniczone możliwości rozbudowy obszaru IT, bez konieczności zatrudniania kolejnych specjalistów. Zapewniamy też kompleksowe doradztwo w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej.
Minimum formalności
nasz outsourcing pozwala rozliczać się dzięki jednemu dokumentowi – fakturze VAT. Opracowujemy i wdrażamy dokumentację audytu, bezpieczeństwa informacji itp.
Optymalizacja kosztów
Oszczędności oraz optymalizacja infrastruktury i kosztów IT – oferujemy możliwość konwergencji sieci: telefonicznej, komputerowej, elektrycznej, kontroli dostępu i alarmowej.
Dostępność
Stała gotowość do pracy – system Helpdesk z gwarantowanym poziomem usług według umowy SLA, bez przerw na urlopy i zwolnienia L4.