Dnia 10.11.2025 serwis stacjonarny będzie nieczynny.
W celu naprawy gwarancyjnej sprzętu z linii Konsumenckiej (m.in. Envy, Pavilion, Spectre, 13, 14, 15, 15S, Omen, Stream, Victus, All-in-One HP 24) zapraszamy do skorzystania z dedykowanej linii producenta telefon:
+48 22 566 60 00 w godzinach 8-18 w dni robocze poniedziałek-piątek.
Weryfikacja możliwa jest na stronie producenta:
https://support.hp.com/pl-pl/checkwarranty
Prosimy o nie przesyłanie linku ze stanem gwarancji danego sprzętu ponieważ po otwarciu przenosi on na ogólną stronę HP.
Product Number - jest zdefiniowany jako symbole alfanumeryczne po lewej stronie znaku „-” lub „#” w standardowym końcowym numerze części.
Możliwe oznaczenie numeru produktu - Prod ID
12 znaków S/N: 3J03DM75RC84
10 znaków Serial No.: CND0502MKD lub USV2510636
SN# CND0502MKD
Shipping Final Number: 14Z75EA#AKD lub 123456-999
P/N: 14Z75EA lub 123456
ProdID 14Z75EA
1. Komenda CMD - proszę wpisać w systemie (jeśli komputer się uruchamia):


Link do pobrania aplikacji:Prosimy o instalację tylko ze strony producenta.

Przykładowy ekran przy uruchomieniu komputera z naciskanym klawiszem F1
1. Komenda CMD - proszę wpisać w systemie (jeśli komputer się uruchamia):
Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego prosimy o oczekiwanie na zwrotny kontakt e-mail celem nadania numeru zgłoszenia oraz wyznaczenie terminu i warunków dostarczenia komputera. Możliwe jest też wysłanie zgłoszenia na adres e-mail.
Prosimy nie dostarczać komputera bez zaproszenia ze strony serwisu.
Po otrzymaniu zaproszenia e-mail prosimy o dostarczenie komputera (z kompletem układu zasilania) do siedziby naszego biura:
Biuro jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00
.
Wejście po schodkach na zewnątrz budynku. Proszę dzwonić domofonem.
W recepcji biura proszę się zgłosić do Serwisu HP podając numer zgłoszenia lub nazwisko ze zgłoszenia.
Komputer można przesłać kurierem, musi być tylko poprawnie zabezpieczony do transportu. Wewnątrz przesyłki należy umieścić informacje o szczegółach usterki. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień roboczy wcześniej o dostawie sprzętu do naprawy.
Po naprawie sprzęt można odebrać osobiście lub możemy zorganizować wysyłkę kurierem. Klient ponosi koszty wysyłki i pakowania.
Zalecamy wykonanie kopii wszelkich danych będących na dysku przed oddaniem komputera do serwisu. Przeważnie konieczne jest też wyłączenie zabezpieczenia BitLocker. W serwisie nie obowiązuje procedura kasowania dysku. W większości przypadków nie ingerujemy w dysk i dane na nim. W przypadkach problemów z działaniem podzespołów np. TouchPad aktualizujemy sterowniki i możemy zainstalować oprogramowanie diagnostyczne producenta. Jeżeli Klient posiada ważne dane zalecamy wykonanie ich kopii oraz spisanie danych licencyjnych zainstalowanego oprogramowania we własnym zakresie przed dostarczeniem do serwisu. W przypadkach wymiany płyty głównej dane z dysków mogą być nieczytelne w szczególnych przypadkach. Dla zaawansowanych lub nie posiadających koniecznych danych od działu IT możemy się dostosować lub zrezygnować w niektórych przypadkach z dostępu do dysku.
Komputer można dostarczyć bez dysku. Przy dostarczeniu bez dysku zgłoszenia obejmujące prawdopodobną przyczynę uszkodzenie dysku/brak uruchomienia komputera – weryfikowane będzie wejściem do Bios i/lub boot usb. Zalecamy przekazanie komputera wraz z dyskiem lub samodzielne wykonanie testu sprawdzającego dysk twardy komputera i wysłanie informacji o wyniku testu do nas przed przekazaniem sprzętu do serwisu.
Jeżeli diagnoza potwierdzi, że uszkodzeniu uległ dysk i podlega to gwarancji, zostanie on wymieniony na nowy.
Gwarancja nie przewiduje jednak zabezpieczania danych z dysku ani ich przegrywania na nowy. Stary dysk będzie odesłany do HP w ramach wymiany części, więc jeśli na dysku znajdują się jakieś dane proszę je zabezpieczyć we własnym zakresie.
Dysk może zostać u Klienta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi HP Defective Media Retention (DMR).
Dostarczając sprzęt do serwisu proszę o upewnienie się, że znają państwo swoje hasła (BIOS/ BitLocker /Windows z prawami administratora – nie wystarczy biometria Użytkownika, chodzi o znajomość równoważnych im haseł alfanumerycznych).
Jeżeli problem dotyczy działania sterowników lub błędów systemu operacyjnego konieczne będzie przekazanie hasła Windows wraz z BIOS oraz umożliwienie wyłączenia zabezpieczenia BitLocker. W przypadku wymiany płyty głównej dane z zaszyfrowanych dysków będą nieczytelne dla nieznanego hasła. Logowanie przy użyciu danych biometrycznych przy nowej płycie głównej także nie będzie możliwe.
Prosimy o zabezpieczenie danych we własnym zakresie (spisanie numerów licencji i haseł logowania zapamiętanych w przeglądarce).
W ramach serwisu może być konieczne podanie danych do logowania do systemu operacyjnego Windows celem potwierdzenia diagnostyki sterowników np. Touchpad. Nie musi to być konto Użytkownika a podane np. przez wsparcie firmy IT konto innego użytkownika lokalnego/domenowego z prawami administratora
Musi być zapewniony dostęp do opcji boot’owania z pendrive. Hasło BIOS jest konieczne przy aktualizacji oraz konfiguracji działania komputera.
Klient jest na bieżąco informowany o statusie naprawy poprzez e-mail.
Klient zostanie poinformowany o możliwości odebrania naprawionego sprzętu.
Przy odbiorze sprzętu prosimy o przekazanie dokumentu przyjęcia sprzętu.
Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o terminie odbioru sprzętu.
Przechowanie sprzętu po zakończeniu naprawy/diagnozy dłuższe niż 30 dni kosztuje 100 pln netto za każdy rozpoczęty tydzień. Okres liczony jest od daty wysłania e-maila z informacją o możliwości odbioru.
Typowa wymiana klawiatury wraz z palmrestem. Palmrest to część górnej obudowy laptopa wraz z klawiaturą TouchPad.
Realizujemy wymiany pozagwarancyjne palmrestów w tym klawiatur. Możliwa zmiana układu klawiszy dowolny układ, w tym na międzynarodowy (polski programisty).
W ramach serwisu możemy dodać lub wymienić moduły pamięci RAM oraz dyski ssd wraz z instalacją systemu operacyjnego i zabezpieczeniem danych Użytkownika.
Wymieniamy baterie na nowe producenta lub zamienniki wg decyzji Użytkownika.
W serwisie możemy wymienić cała obudowę laptopa. Uwaga nowe elementy nie posiadają oznakowania numeru seryjnego, modelu czy numeru produktu.
Porysowane, uszkodzone po upadku narożniki wymieniamy przywracając profesjonalny wygląd komputera.
Dla laptopów z problemem przegrzewania czyścimy i /lub wymieniamy uszkodzone podzespoły układu chłodzenia, wentylatory, radiatory, wymieniamy pastę termoprzewodzącą, termopady.
Sprzedaż oryginalnych podzespołów i akcesoriów: zasilacze, dyski zewnętrzne i ssd, baterie oraz wiele innych.
Jeśli tylko stan laptopa na to pozwala zabezpieczamy dane z dysków komputera po uszkodzeniach mechanicznych obudowy lub zalaniach komputera.
Realizujemy wymianę uszkodzonych matryc wbudowanego wyświetlacza laptopa. Niektóre modele wymagają wymiany całego skrzydła wraz obudową i ramką matrycy.
Zalecamy kontakt e-mail w sprawie realizacji naprawy.
| CENNIK USŁUG serwisu sprzętu IT (pozagwarancyjny) | ceny brutto (zł) z VAT 23% | zł ceny netto | |
| 1 | Diagnoza usterki, testowanie sprzętu (pisemna ekspertyza + 140 zł netto do usługi) | 260,00 zł | 211,38 zł |
| 2 | Diagnoza usterki, testowanie sprzętu (jeśli zaakceptowano naprawę po diagnozie) | 123,00 zł | 100,00 zł |
| 3 | Instalacja systemu Windows | 260,00 zł | 211,38 zł |
| 4 | Instalacja systemu Windows + sterowniki + programy | 350,00 zł | 284,55 zł |
| 5 | Instalacja systemu operacyjnego innego niż Windows | 260,00 zł | 211,38 zł |
| 6 | Archiwizacja przy reinstalacji (dane, ustawienia, poczta) | 350,00 zł | 284,55 zł |
| 7 | Rozwiązywanie wszelkich problemów z systemami Windows, np. system się nie uruchamia, działa wolno itp. Cena za każdą rozpoczętą godzinę pracy | dla firm | pierwsza godzina 190 kolejna 170 |
| dla klienta indywid. | 220,00 zł | ||
| 8 | Instalacja aktualizacji do systemu | 190,00 zł | 154,47 zł |
| 9 | Konfigurowanie oprogramowania | 190,00 zł | 154,47 zł |
| 10 | Czyszczenie komputera stacjonarnego | 170,00 zł | 138,21 zł |
| 11 | Trwałe kasowanie danych na dysku | 225,00 zł | 182,93 zł |
| 12 | Usuwanie wirusów, trojanów, programów szpiegujących, robaków i rootkitów | 450,00 zł | 365,85 zł |
| 13 | Odzyskiwanie danych ( oprócz uszkodzeń elektroniki ) z HDD jeśli dane są czytelne + poz 1 Diagnoza usterki | 380,00 zł | 308,94 zł |
| 14 | Instalacja i konfiguracja modemu oraz routera (domowa sieć WiFi) | 200,00 zł | 162,60 zł |
| 15 | Podział dysku twardego na partycje i formatowanie | 200,00 zł | 162,60 zł |
| 16 | Aktualizacja BIOSu | 200,00 zł | 162,60 zł |
| 17 | Wymiana baterii BIOSu w komputerze stacjonarnym + cena baterii | 150,00 zł | 121,95 zł |
| 18 | Konfiguracja routera | 250,00 zł | 203,25 zł |
| 19 | Wymiana akumulatorów w UPSach/szt. + cena części | 200,00 zł | 162,60 zł |
| 20 | Montaż części komputerowych PC zakupionych w HENWAR | 100,00 zł | 81,30 zł |
| 21 | Serwis komputerów – usługi nie ujęte w cenniku – wg stawki godzinowej | 220,00 zł | 178,86 zł |
| Laptopy | |||
| 1 | Czyszczenie układu chłodzenia notebooka | 190,00 zł | 154,47 zł |
| 2 | Wymiana matrycy + zakup części | 330,00 zł | 268,29 zł |
| 3 | Wymiana klawiatury + zakup części | 230,00 zł | 186,99 zł |
| 4 | Wymiana obudowy + zakup części | 330,00 zł | 268,29 zł |
| 5 | Wymiana zawiasów + zakup części | 260,00 zł | 211,38 zł |
| 6 | Wymiana gniazda zasilania + zakup części | wycena | wycena |
| 7 | Prace realizowane w serwisie na poczekaniu + koszt wymiany + zakup części | 240,00 zł | 195,12 zł |
| 8 | Serwis realizowany w obecności Klienta w serwisie + koszt wymiany + zakup części | 450,00 zł | 365,85 zł |
| 9 | Serwis laptopów – usługi nie ujęte w cenniku – wg stawki godzinowej | 220,00 zł | 178,86 zł |
| Koszty transportu | |||
| 1 | Wysyłka do Henwar po uzgodnieniu | na koszt klienta | na koszt klienta |
| 2 | Odsyłanie sprzętu po naprawie – koszt w zależności od gabarytów paczki | od 30,75 zł do 61,50 zł | od 25 zł do 50 zł |
| 3 | Opakowanie | 17,00 zł | 13,82 zł |
| Termin naprawy | |||
| 1 | Diagnoza – wg umowy z klientem | ||
| 2 | Naprawa z wymianą części / podzespołów – zależnie od dostępności części | ||
| 3 | Podane ceny nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie w dowolnym terminie | ||
| Uwagi | |||
| Do powyższych cen należy doliczyć koszt części | |||
| Cena części ustalana indywidualnie z Klientem, zależnie od modelu sprzętu | |||
| Naprawę rozpoczynamy po zaakceptowaniu przez Klienta ostatecznej wyceny | |||
| Koszt dojazdu do Klienta do 25 km od Henwar | 230,00 zł | 186,99 zł | |