Jest to system online do zarządzania i ewidencji zdarzeń oraz incydentów IT. Klienci uzyskują szybką i skuteczną pomoc.
Każdy użytkownik otrzymuje własne konto i dostęp do systemu, gdzie są rejestrowane wszystkie zgłoszenia oraz informacje o statusie realizacji.
Usługę Helpdesk świadczymy zdalnie lub na miejscu u Klienta. Pomoc zdalna odbywa się za pomocą aplikacji TeamViewer, która w szybki i prosty sposób umożliwia naszym specjalistom diagnostykę problemu.
Każde zgłoszenie jest rejestrowane i weryfikowane przez koordynatorów Helpdesku, a następnie, w zależności od złożoności problemu, przypisywane do pierwszej lub drugiej linii wsparcia (Techników lub Administratorów).
Pomoc techniczna, jakiej udziela pierwsza linia wsparcia, to m.in.:
Pracownicy tej linii to eksperci w dziedzinie IT. Druga linia wsparcia rozwiązuje problemy, które wykraczają poza możliwości pracowników pierwszej linii m.in.:
Dbamy o jak najszybsze zdiagnozowanie i rozwiązanie problemu Klientów, by zapewnić ciągłość ich pracy.
Pomoc w rozwiązaniu problemów lub likwidacji awarii jest udzielana w zależności od potrzeby – zdalnie, telefoniczne lub bezpośrednio na miejscu u Klienta.
Helpdesk IT to pierwsza pomoc dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu czy usługi IT.