Zamówienia publiczne

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu instytucji publicznych oraz jednostek budżetowych oferujemy państwu możliwość zakupu urządzeń z odroczonym terminem płatności.

odroczony termin płatności / negocjacja cen / fachowa obsługa i doradztwo

Warunkiem zrealizowania zamówienia z odroczonym terminem płatności jest przesłanie oficjalnego zamówienia w pliku .pdf z pieczątką i podpisem kierownika/dyrektora jednostki organizacyjnej na adres: biuro@henwar.pl.

Analizujemy potrzeby Klienta, doradzamy najlepsze rozwiązanie oraz proponujemy
ofertę najlepszą pod względem ceny, warunków płatności, terminu dostawy.

W razie reklamacji – diagnozujemy uszkodzenia sprzętowe, a w razie konieczności
kontaktujemy się z producentem sprzętu i przejmujemy obsługę reklamacji w imieniu Klienta.

Zapraszamy do zakupów wszystkie instytucje publiczne:

  • urzędy miasta, gminy, wojewódzkie
  • starostwa powiatowe
  • szkoły i przedszkola publiczne
  • uczelnie publiczne
  • szpitale i ośrodki zdrowia
  • straż pożarna
  • jednostki policji
  • miejskie ośrodki sportu i rekreacji
  • inne instytucje publiczne
W celu zapewnienia państwu pełnej satysfakcji i bezpieczeństwa informujemy, że każdy zakupiony u nas produkt objęty jest pełną 2-letnia gwarancja - z zastrzeżeniem produktów dla których pełny dwuletni okres gwarancji wymaga dokonywania przeglądów gwarancyjnych.

Zapraszamy do współpracy.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dobierzemy najlepszy sprzet i oprogramowanie dla Twojej firmy

+48 22 828 28 18
biuro@henwar.pl
Przejdź do treści