Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu instytucji publicznych oraz jednostek budżetowych oferujemy państwu możliwość zakupu urządzeń z odroczonym terminem płatności.
odroczony termin płatności / negocjacja cen / fachowa obsługa i doradztwo
Warunkiem zrealizowania zamówienia z odroczonym terminem płatności jest przesłanie oficjalnego zamówienia w pliku .pdf z pieczątką i podpisem kierownika/dyrektora jednostki organizacyjnej na adres: biuro@henwar.pl.
Analizujemy potrzeby Klienta, doradzamy najlepsze rozwiązanie oraz proponujemy ofertę najlepszą pod względem ceny, warunków płatności, terminu dostawy.
W razie reklamacji – diagnozujemy uszkodzenia sprzętowe, a w razie konieczności kontaktujemy się z producentem sprzętu i przejmujemy obsługę reklamacji w imieniu Klienta.
Zapraszamy do zakupów wszystkie instytucje publiczne:
urzędy miasta, gminy, wojewódzkie
starostwa powiatowe
szkoły i przedszkola publiczne
uczelnie publiczne
szpitale i ośrodki zdrowia
straż pożarna
jednostki policji
miejskie ośrodki sportu i rekreacji
inne instytucje publiczne
W celu zapewnienia państwu pełnej satysfakcji i bezpieczeństwa informujemy, że każdy zakupiony u nas produkt objęty jest pełną 2-letnia gwarancja - z zastrzeżeniem produktów dla których pełny dwuletni okres gwarancji wymaga dokonywania przeglądów gwarancyjnych.
Zapraszamy do współpracy.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dobierzemy najlepszy sprzet
i oprogramowanie dla Twojej firmy