Serwis HP

Skontaktuj się z nami:

   tel: + 48 22 639 91 61
   e-mail: serwisHP@henwar.pl

HENWAR - autoryzowany partner serwisowy komputerów i laptopów HP linii BIZNES.

Świadczymy usługi gwarancyjne
i pogwarancyjne oraz dostawę
i zakup części komputerowych HP.

Naprawy gwarancyjne

Certyfikat potwierdzający status partnerski:

Serwisujemy gwarancyjnie wyłącznie laptopy i komputery linii Biznes do której są przypisane konkretne modele; m.in.:

  • EliteBook
  • ProBook
  • Zbook
  • 250
  • 255
  • 260
  • EliteDesk
  • ProDesk
  • 340S
  • EliteOne 800
  • Elite X2
  • Z2Mini

W celu naprawy gwarancyjnej sprzętu z linii Konsumenckiej (m.in. Envy, Pavilion, Spectre, 15S, Omen, Stream, All-in-One HP 24) zapraszamy do skorzystania z dedykowanej linii producenta telefon:
+48 22 566 60 00.

Nie realizujemy serwisu monitorów, drukarek, ploterów.

  • Zalanie komputera, uszkodzenia mechaniczne czy błąd związany z działaniem systemu nie podlegają naprawie gwarancyjnej.
  • Przed przystąpieniem do naprawy gwarancyjnej zawsze jest wykonywana diagnostyka, która określa czy dana usterka
    podlega czy nie podlega naprawie gwarancyjnej.
  • Jeżeli usterka nie podlega warunkom naprawy gwarancyjnej Klient ponosi koszty diagnostyki (wg cennika link do Cennika)
  • Diagnostyka i naprawa pozagwarancyjna/nie objęta gwarancja jest odpłatna (zgodnie z cennikiem (TUTAJ link do cennika )
  • Po diagnostyce Klient zostaje poinformowany o kosztach naprawy.
    Przy akceptacji kosztów naprawy – koszt diagnostyki zostanie obniżony o 30% .
    Jeżeli Klient nie decyduje się na naprawę sprzętu – ponosi całkowite koszty diagnostyki (link do cennika)

Naprawy
pozagwarancyjne

Oferujemy odpłatną (pozagwarancyjną lub nie objętą gwarancją) naprawę, diagnostykę,
testowanie oraz sprzedaż części zamiennych.

Oferujemy również pozagwarancyjne wymiany klawiatur w innym układzie klawiszy.

Warunki płatności:

100% przedpłata przed rozpoczęciem naprawy:

na podstawie faktury Proforma (płatność musi zostać zaksięgowana na koncie Henwar lub płatność na miejscu – tylko gotówką.

Dodatkowe
informacje:

Przed zgłoszeniem naprawy, warto sprawdzić jaki rodzaj i ważność gwarancji posiada sprzęt.
Weryfikacja możliwa jest na stronie producenta:
https://support.hp.com/pl-pl/checkwarranty

Prosimy o nie przesyłanie linka ze stanem gwarancji danego sprzętu ponieważ po otwarciu przenosi on na ogólną stronę HP.

Wymagane dane: nr seryjny, nr produktu, model

Jak odszukać numer seryjny/numer produktu

numer seryjny laptopa/komputera _ pełna nazwa modelu_ numeru produktu – znajdują się na obudowie i pudełku transportowym oraz dokumencie zakupu komputera.

Numer seryjny

Znajduje się na etykiecie umieszczonej na spodniej części obudowy:

Serial Number – od 10 do 30 znaków alfanumerycznych.

Numer produktu

Znajduje się na etykiecie umieszczonej na spodniej części obudowy,

jest zdefiniowany jako symbole alfanumeryczne po lewej stronie znaku „-” lub „#” w standardowym końcowym numerze części. Możliwe oznaczenie numeru produktu - Prod ID

Przykładowe oznaczenia numeru seryjnego:

12 znaków serial number: 3J03DM75RC84

10 znaków serial number: USV2510636

3COM Serial Number: 801KZAS4D8FEAF

Przykładowe oznaczenia produktu:

Shipping Final Number: AA666A#ABD or 123456-999

Product Number: AA666A or 123456

3COM Product Number: 3C16610

W przypadku braku etykiety proszę podać dane z pudełka transportowego producenta lub dokumentu sprzedaży.

W przypadku braku dokumentów możliwe jest sprawdzenie numeru po przez jedną z czynności:


1. Komenda CMD - proszę wpisać w systemie (jeśli komputer się uruchamia):

  • w oknie wyszukiwania Windows cmd i wybrać aplikacje Wiersz polecenia
  • po uruchomieniu czarnego okna proszę wpisać komendę: wmic bios get serialnumber, zatwierdzając ja na końcu klawiszem <Enter>
  • Link do pobrania:
    https://www.hp.com/pl-pl/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html
    Prosimy o instalację tylko ze strony producenta. 
  • przy uruchamianiu komputera należy nacisnąć klawisz F11 lub F8 (w zależności od modelu i serii)

Dostarczenie Sprzętu

Po przeslaniu formularza zgłoszeniowego prosimy o dostarczenie laptopa/komputera (z kompletem układu zasilania) do siedziby naszego biura:

HENWAR
Serwis HP

ul. W.Perzyńskiego 20 lok. U2
01-883 Warszawa

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.30

Proszę o prawidłowe założenie maseczki na nos i usta podczas całego okresu pobytu w siedzibie serwisu oraz dezynfekcję rąk po przybyciu.

W recepcji biura proszę się zgłosić do Serwisu HP.

Komputer można przesłać kurierem, musi być tylko poprawnie zabezpieczony do transportu. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o dostawie sprzętu do naprawy.

Warunki obsługi

W przypadku naprawy gwarancyjnej:

  • uszkodzona część zostanie zamówiona i wymieniona bezpłatnie
  • Jeżeli przeprowadzone testy nie potwierdzą występowania usterki pozostanie do uregulowania koszt diagnozy

Jeżeli okaże się, że laptop nie działa poprawnie w wyniku usterki mechanicznej lub jest to błąd związany z działaniem systemu:

Klient poniesie koszt diagnostyki.

  • Przy akceptacji kosztów naprawy – koszt diagnostyki zostanie obniżony o 30%
  • Jeżeli Klient nie decyduje się na naprawę sprzętu -ponosi całkowite koszty diagnostyki (link do cennika)

Po naprawie sprzęt można odebrać osobiście lub możemy zorganizować wysyłkę kurierem. Klient ponosi koszty wysyłki

W serwisie nie obowiązuje procedura kasowania dysku. Nie ingerujemy w dysk i dane na nim. Jeżeli Klient posiada ważne dane zalecamy wykonanie ich kopii oraz spisanie danych licencyjnych zainstalowanego oprogramowania we własnym zakresie przed dostarczeniem do serwisu.

Komputer można dostarczyć bez dysku. Przy dostarczeniu bez dysku zgłoszenia obejmujące prawdopodobną przyczynę uszkodzenie dysku/brak uruchomienia komputera – weryfikowane będzie wejściem do Bios i/lub boot usb. Zalecamy przekazanie komputera wraz z dyskiem lub samodzielne wykonanie testu sprawdzającego dysk twardy komputera i wysłanie informacji o wyniku testu do nas przed przekazaniem sprzętu do serwisu.

Jeżeli diagnoza potwierdzi, że uszkodzeniu uległ dysk i podlega to gwarancji, zostanie on wymieniony na nowy.

Gwarancja nie przewiduje jednak zabezpieczania danych z dysku ani ich przegrywania na nowy. Stary dysk będzie odesłany do HP w ramach wymiany części, więc jeśli na dysku znajdują się jakieś dane proszę je zabezpieczyć we własnym zakresie.

Dysk może zostać u Klienta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi (DMR).

Bitlocker

Dostarczając sprzęt do serwisu proszę o upewnienie się, że znają państwo swoje hasła (bios/bitlocker windows z prawami administratora – chodzi o hasła alfanumeryczne, nie dotyczy biometri).
Jeżeli problem dotyczy działania sterowników lub błądów systemu operacyjnego konieczne będzie przekazanie hasła Bitlocker. W przypadku wymiany płyty głównej dane z zaszyfrowanych dysków będą nieczytelne.
Prosimy o zabezpieczenie danych we własnym zakresie (spisanie numerów licencji i haseł logowania zapamiętanych w przeglądarce). 

Dostęp do dysku

W ramach serwisu może być konieczne podanie danych do logowania do systemu operacyjnego Windows celem potwierdzenia diagnostyki sterowników np touchpad. Nie musi to być konto Użytkownika a podane np. przez wsparcie firmy IT konto innego użytkownika lokalnego/domenowego z prawami administratora

BIOS

Musi być zapewniony dostęp do opcji boot’owania z pendrive.

Czas realizacji

Czas obsługi

  • Pracujemy na zewnętrznym magazynie producenta. Konieczność oczekiwania na dostawę części z centralnego magazynu GSO Netherlands.
  • Z uwagi na niebezpieczną zawartość baterii dostępny jest jedynie transport lądowy.
  • Dostępność części bywa ograniczona. Dotyczy to głównie obsługi pozagwarancyjnej.
  • Czas realizacji zgłoszenia ok 0,5-1 dnia roboczych od chwili dostępności części.
  • Komputer będzie niedostępny przez minimum 3-5 dni robocze. Większość obsługi serwisowej trwa poniżej 10 dni roboczych.

Klient jest na bieżąco informowany o statusie naprawy

Zwrot sprzętu

Klient zostanie poinformowany o możliwości odebrania naprawionego sprzętu.

Przy odbiorze sprzętu prosimy o pokazanie dokumentu wydania sprzętu.

Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o terminie odbioru sprzętu.

Cennik
(netto)

Cennik usług pozagwarancyjnych

Diagnostyka sprzętu

200 PLN + 23% VAT

Koszt każdej rozpoczętej Roboczogodziny

150 PLN +23% VAT

Wysyłka zwrotna sprzętu

25 PLN + 23% VAT

Opakowanie do wysyłki

10 PLN + 23% VAT

Serwis komputerowy

Czyszczenie układu chłodzenia laptopa

150 PLN (184,50 PLN +23% VAT)

Instalacja systemu Windows

150 PLN +23% VAT

Instalacja systemu Windows + sterowniki + programy osobno zakupione

250 PLN +23% VAT

Archiwizacja przy reinstalacji (dane, ustawienia, poczta)

200 PLN +23% VAT

Instalacja aktualizacji systemu

100 PLN +23% VAT

Konfigurowanie oprogramowania

150 PLN +23% VAT

Rozwiązywanie problemów z system Windows

(pierwsza roboczogodzina 150 PLN +23% VAT, kolejna godzina 120 PLN +23% VAT)

Utylizacja sprzętu

Utylizacja laptopa

50 PLN +23% VAT

Nadpisanie dysku

50 PLN +23% VAT (z demontażem)

Utylizacja HDD (demontaż, zniszczenie fizyczne)

25 PLN +23% VAT

Nadpisanie powierzchnie dysku twardego certyfikowanym systemem DoD 5220.22-M (dla nieczytelnych nośników zostanie wykonane fizyczne uszkodzenie dysku)

150 PLN +23% VAT

Formularz zgłoszeniowy naprawy gwarancyjnej/pogwarancyjnej sprzętu komputerowego

    Zgłaszający:
    Nazwa firmy
    * Imię i nazwisko
    * Adres

    * Tel
    * E-mail
    Dane do wystawienia fvt:
    Nazwa firmy
    Adres
    NIP
    * Typ i model urządzenia:
    * Numer seryjny urządzenia:
    * Numer produktu:
    Zasilacz
    Sprzęt prosimy dostarczyć z kompletnym układem zasilania
    * Opis usterki, charakterystyka problemu:
    * Widoczne uszkodzenia sprzętu:

    inne
    * Akcpetuję
    wypełniając i wysyłając formularz potwierdzam że zapoznałam się z warunkami i zasadami przyjęcia sprzętu oraz naprawy gwarancyjnej realizowaną przez firmę Henwar Anna Zagrodzka opisanych na stronie www zakładka Serwis HP
    * Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych
    Zgoda jest dobrowolna. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest I- Henwar Anna Zagrodzka-Maliszewska z siedzibą w Warszawie przy ul. Perzyńskiego 20.
    * pola wymagane
    Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności