Świadczymy usługi gwarancyjne
i pogwarancyjne oraz dostawę
i zakup części komputerowych HP.
W celu naprawy gwarancyjnej sprzętu z linii Konsumenckiej (m.in. Envy, Pavilion, Spectre, 13, 14, 15, 15S, Omen, Stream, Victus, All-in-One HP 24) zapraszamy do skorzystania z dedykowanej linii producenta telefon:
+48 22 566 60 00 w godzinach 8-18 poniedziałek-piątek.
Prosimy o nie przesyłanie linka ze stanem gwarancji danego sprzętu ponieważ po otwarciu przenosi on na ogólną stronę HP.
Numer seryjny komputera, numer produktu, pełna nazwa modelu – znajdują się na obudowie i pudełku transportowym oraz dokumencie zakupu komputera.
Serial Number – od 10 do 30 znaków alfanumerycznych.
Product Number - jest zdefiniowany jako symbole alfanumeryczne po lewej stronie znaku „-” lub „#” w standardowym końcowym numerze części.
Możliwe oznaczenie numeru produktu - Prod ID
12 znaków S/N: 3J03DM75RC84
10 znaków Serial No.: CND0502MKD lub USV2510636
SN# CND0502MKD
Shipping Final Number: 14Z75EA#AKD lub 123456-999
P/N: 14Z75EA lub 123456
ProdID 14Z75EA
1. Komenda CMD - proszę wpisać w systemie (jeśli komputer się uruchamia):
Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego prosimy o oczekiwanie na zwrotny kontakt e-mail celem nadania numeru zgłoszenia oraz wyznaczenie terminu i warunków dostarczenia komputera. Możliwe jest też wysłanie zgłoszenia na adres e-mail.
Prosimy nie dostarczać komputera bez zaproszenia ze strony serwisu.
Po otrzymaniu zaproszenia e-mail prosimy o dostarczenie komputera (z kompletem układu zasilania) do siedziby naszego biura:
Po naprawie sprzęt można odebrać osobiście lub możemy zorganizować wysyłkę kurierem. Klient ponosi koszty wysyłki i pakowania.
Zalecamy wykonanie kopii wszelkich danych będących na dysku przed oddaniem komputera do serwisu. Przeważnie konieczne jest też wyłączenie zabezpieczenia Bitlocker. W serwisie nie obowiązuje procedura kasowania dysku. W większości przypadków nie ingerujemy w dysk i dane na nim. W przypadkach problemów z działaniem podzespołów np. Touchpad aktualizujemy sterowniki i możemy zainstalować oprogramowanie diagnostyczne producenta. Jeżeli Klient posiada ważne dane zalecamy wykonanie ich kopii oraz spisanie danych licencyjnych zainstalowanego oprogramowania we własnym zakresie przed dostarczeniem do serwisu. W przypadkach wymiany płyty głównej dane z dysków mogą być nieczytelne w szczególnych przypadkach. Dla zaawansowanych lub nie posiadających koniecznych danych od działu IT możemy się dostosować lub zrezygnować w niektórych przypadkach z dostępu do dysku.
Komputer można dostarczyć bez dysku. Przy dostarczeniu bez dysku zgłoszenia obejmujące prawdopodobną przyczynę uszkodzenie dysku/brak uruchomienia komputera – weryfikowane będzie wejściem do Bios i/lub boot usb. Zalecamy przekazanie komputera wraz z dyskiem lub samodzielne wykonanie testu sprawdzającego dysk twardy komputera i wysłanie informacji o wyniku testu do nas przed przekazaniem sprzętu do serwisu.
Jeżeli diagnoza potwierdzi, że uszkodzeniu uległ dysk i podlega to gwarancji, zostanie on wymieniony na nowy.
Gwarancja nie przewiduje jednak zabezpieczania danych z dysku ani ich przegrywania na nowy. Stary dysk będzie odesłany do HP w ramach wymiany części, więc jeśli na dysku znajdują się jakieś dane proszę je zabezpieczyć we własnym zakresie.
Dysk może zostać u Klienta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi HP Defective Media Retention (DMR).
Dostarczając sprzęt do serwisu proszę o upewnienie się, że znają państwo swoje hasła (BIOS/ Bitlocker /Windows z prawami administratora – nie wystarczy biometria Użytkownika, chodzi o znajomość równoważnych im haseł alfanumerycznych).
Jeżeli problem dotyczy działania sterowników lub błędów systemu operacyjnego konieczne będzie przekazanie hasła Windows wraz z BIOS oraz umożliwienie wyłączenia zabezpieczenia Bitlocker. W przypadku wymiany płyty głównej dane z zaszyfrowanych dysków będą nieczytelne dla nieznanego hasła. Logowanie przy użyciu danych biometrycznych przy nowej płycie głównej także nie będzie możliwe.
Prosimy o zabezpieczenie danych we własnym zakresie (spisanie numerów licencji i haseł logowania zapamiętanych w przeglądarce).
W ramach serwisu może być konieczne podanie danych do logowania do systemu operacyjnego Windows celem potwierdzenia diagnostyki sterowników np. Touchpad. Nie musi to być konto Użytkownika a podane np. przez wsparcie firmy IT konto innego użytkownika lokalnego/domenowego z prawami administratora
Musi być zapewniony dostęp do opcji boot’owania z pendrive. Hasło BIOS jest konieczne przy aktualizacji oraz konfiguracji działania komputera.
Klient jest na bieżąco informowany o statusie naprawy
Klient zostanie poinformowany o możliwości odebrania naprawionego sprzętu.
Przy odbiorze sprzętu prosimy o przekazanie dokumentu przyjęcia sprzętu.
Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o terminie odbioru sprzętu.
Przechowanie sprzętu po zakończeniu naprawy/diagnozy dłuższe niż 30 dni kosztuje 100 pln netto za każdy rozpoczęty tydzień. Okres liczony jest od daty wysłania e-maila z informacją o możliwości odbioru.
Zalecamy kontakt e-mail w sprawie realizacji naprawy.
CENNIK USŁUG serwisu sprzętu IT (pozagwarancyjny) | ceny brutto (zł) z VAT 23% | zł ceny netto | |
1 | Diagnoza usterki, testowanie sprzętu (pisemna ekspertyza + 140 zł netto do usługi) | 260,00 zł | 211,38 zł |
2 | Diagnoza usterki, testowanie sprzętu (jeśli zaakceptowano naprawę po diagnozie) | 220,00 zł | 178,86 zł |
3 | Instalacja systemu Windows | 260,00 zł | 211,38 zł |
4 | Instalacja systemu Windows + sterowniki + programy | 350,00 zł | 284,55 zł |
5 | Instalacja systemu operacyjnego innego niż Windows | 260,00 zł | 211,38 zł |
6 | Archiwizacja przy reinstalacji (dane, ustawienia, poczta) | 350,00 zł | 284,55 zł |
7 | Rozwiązywanie wszelkich problemów z systemami Windows, np. system się nie uruchamia, działa wolno itp. Cena za każdą rozpoczętą godzinę pracy | dla firm | pierwsza godzina 190 kolejna 170 |
dla klienta indywid. | 220,00 zł | ||
8 | Instalacja aktualizacji do systemu | 190,00 zł | 154,47 zł |
9 | Konfigurowanie oprogramowania | 190,00 zł | 154,47 zł |
10 | Czyszczenie komputera stacjonarnego | 170,00 zł | 138,21 zł |
11 | Trwałe kasowanie danych na dysku | 225,00 zł | 182,93 zł |
12 | Usuwanie wirusów, trojanów, programów szpiegujących, robaków i rootkitów | 450,00 zł | 365,85 zł |
13 | Odzyskiwanie danych ( oprócz uszkodzeń elektroniki ) z HDD jeśli dane są czytelne + poz 1 Diagnoza usterki | 380,00 zł | 308,94 zł |
14 | Instalacja i konfiguracja modemu oraz routera (domowa sieć WiFi) | 200,00 zł | 162,60 zł |
15 | Podział dysku twardego na partycje i formatowanie | 200,00 zł | 162,60 zł |
16 | Aktualizacja BIOSu | 200,00 zł | 162,60 zł |
17 | Wymiana baterii BIOSu w komputerze stacjonarnym + cena baterii | 150,00 zł | 121,95 zł |
18 | Konfiguracja routera | 250,00 zł | 203,25 zł |
19 | Wymiana akumulatorów w UPSach/szt. + cena części | 200,00 zł | 162,60 zł |
20 | Montaż części komputerowych PC zakupionych w HENWAR | 100,00 zł | 81,30 zł |
21 | Serwis komputerów – usługi nie ujęte w cenniku – wg stawki godzinowej | 220,00 zł | 178,86 zł |
Laptopy | |||
1 | Czyszczenie układu chłodzenia notebooka | 190,00 zł | 154,47 zł |
2 | Wymiana matrycy + zakup części | 330,00 zł | 268,29 zł |
3 | Wymiana klawiatury + zakup części | 230,00 zł | 186,99 zł |
4 | Wymiana obudowy + zakup części | 330,00 zł | 268,29 zł |
5 | Wymiana zawiasów + zakup części | 260,00 zł | 211,38 zł |
6 | Wymiana gniazda zasilania + zakup części | wycena | wycena |
7 | Serwis laptopów – usługi nie ujęte w cenniku – wg stawki godzinowej | 220,00 zł | 178,86 zł |
Koszty transportu | |||
1 | Wysyłka do Henwar po uzgodnieniu | na koszt klienta | na koszt klienta |
2 | Odsyłanie sprzętu po naprawie – koszt w zależności od gabarytów paczki | od 30,75 zł do 61,50 zł | od 25 zł do 50 zł |
3 | Opakowanie | 17,00 zł | 13,82 zł |
Termin naprawy | |||
1 | Diagnoza – wg umowy z klientem | ||
2 | Naprawa z wymianą części / podzespołów – zależnie od dostępności części | ||
3 | Podane ceny nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie w dowolnym terminie | ||
Uwagi | |||
Do powyższych cen należy doliczyć koszt części | |||
Cena części ustalana indywidualnie z Klientem, zależnie od modelu sprzętu | |||
Naprawę rozpoczynamy po zaakceptowaniu przez Klienta ostatecznej wyceny | |||
Koszt dojazdu do Klienta do 25 km od Henwar | 230,00 zł | 186,99 zł |