Serwis HP

Skontaktuj się z nami:

 

 Formularz zgłoszeniowy
  serwisHP@henwar.pl
+48 22 639 91 61

HENWAR - autoryzowany partner serwisowy komputerów i laptopów HP linii BIZNES.

Świadczymy usługi gwarancyjne
i pogwarancyjne oraz dostawę
i zakup części komputerowych HP.

Naprawy gwarancyjne

Certyfikat potwierdzający status partnerski:

Aktualny certyfikat serwisu HP

Serwisujemy gwarancyjnie wyłącznie laptopy i komputery linii Biznes do której są przypisane konkretne modele; m.in.:

  • EliteBook
  • ProBook
  • Zbook
  • 250
  • 255
  • 260
  • EliteDesk
  • ProDesk
  • 340S
  • EliteOne 800
  • Elite X2
  • Z2Mini

W celu naprawy gwarancyjnej sprzętu z linii Konsumenckiej (m.in. Envy, Pavilion, Spectre, 13, 14, 15, 15S, Omen, Stream, Victus, All-in-One HP 24) zapraszamy do skorzystania z dedykowanej linii producenta telefon:
+48 22 566 60 00  w godzinach 8-18  poniedziałek-piątek.

Nie realizujemy serwisu monitorów, drukarek, ploterów.

  • Zalanie komputera, uszkodzenia mechaniczne czy błąd związany z działaniem systemu nie podlegają naprawie gwarancyjnej.
  • Przed przystąpieniem do naprawy gwarancyjnej zawsze jest wykonywana diagnostyka, która określa czy dana usterka podlega czy nie podlega naprawie gwarancyjnej.
  • Jeżeli usterka nie podlega warunkom naprawy gwarancyjnej Klient ponosi koszty diagnostyki (wg cennika)
  • Diagnostyka i naprawa pozagwarancyjna/nie objęta gwarancja jest odpłatna (zgodnie z cennikiem)
  • Po diagnostyce Klient zostaje poinformowany o kosztach naprawy.
    Przy akceptacji kosztów naprawy – koszt diagnostyki zostanie obniżony.
    W przypadku gdy Klient nie decyduje się na naprawę sprzętu – ponosi całkowite koszty diagnostyki (wg cennika)

Dodatkowe
informacje:

Przed zgłoszeniem naprawy, warto sprawdzić jaki rodzaj i ważność gwarancji posiada sprzęt.
Weryfikacja możliwa jest na stronie producenta:
https://support.hp.com/pl-pl/checkwarranty

Prosimy o nie przesyłanie linka ze stanem gwarancji danego sprzętu ponieważ po otwarciu przenosi on na ogólną stronę HP.

Wymagane dane: nr seryjny, nr produktu, model

Jak odszukać numer seryjny/numer produktu

Numer seryjny komputera, numer produktu, pełna nazwa modelu – znajdują się na obudowie i pudełku transportowym oraz dokumencie zakupu komputera.

Przykłady tabliczek znamionowych komputera

Numer seryjny

Znajduje się na etykiecie umieszczonej najczęściej na spodniej części obudowy:

Serial Number – od 10 do 30 znaków alfanumerycznych.

Numer produktu

Product Number - jest zdefiniowany jako symbole alfanumeryczne po lewej stronie znaku „-” lub „#” w standardowym końcowym numerze części.
Możliwe oznaczenie numeru produktu - Prod ID

Przykładowe oznaczenia numeru seryjnego:

12 znaków S/N: 3J03DM75RC84

10 znaków Serial No.: CND0502MKD lub USV2510636

SN# CND0502MKD

Przykładowe oznaczenia produktu:

Shipping Final Number: 14Z75EA#AKD lub 123456-999

P/N: 14Z75EA lub 123456

ProdID 14Z75EA

Dla nieczytelnej etykiety proszę podać dane z pudełka transportowego producenta lub dokumentu sprzedaży.

W przypadku braku danych na dokumentach możliwe jest sprawdzenie numeru po przez jedną z czynności:


1. Komenda CMD - proszę wpisać w systemie (jeśli komputer się uruchamia):

    • w oknie wyszukiwania Windows wpisać cmd i wybrać aplikacje Wiersz polecenia
Instrukcja uruchomienia aplikacji Wiersz polecenia. Instructions for starting the Command Prompt application.
    • po uruchomieniu czarnego okna proszę wpisać komendę: wmic bios get serialnumber zatwierdzając ja na końcu klawiszem enter
Przykładowy ekran aplikacji Wiersz polecenia. Sample screen of the Command Prompt application.
  • Przykładowy ekran aplikacji HP Support Assistant screen exampleLink do pobrania: https://www.hp.com/pl-pl/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html
    Prosimy o instalację tylko ze strony producenta.
    • przy uruchamianiu komputera należy nacisnąć klawisz F1 lub F2 (w zależności od modelu i serii)
Przykładowy ekran z widokiem informacji o systemie. An example screen with the system information view. Przykładowy ekran przy uruchomieniu komputera z  naciskanym klawiszem F1

Dostarczenie Sprzętu

Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego prosimy o dostarczenie komputera (z kompletem układu zasilania) w umówionym terminie do siedziby naszego biura:

HENWAR
Serwis HP

ul. W.Perzyńskiego 20 lok. U2
01-883 Warszawa

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach  9.00-16.30

Wejście po schodkach na zewnątrz budynku. Proszę dzwonić domofonem.

W recepcji biura proszę się zgłosić do Serwisu HP podając numer zgłoszenia lub nazwisko ze zgłoszenia.

Komputer można przesłać kurierem, musi być tylko poprawnie zabezpieczony do transportu. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o dostawie sprzętu do naprawy. 

Warunki obsługi

W przypadku naprawy gwarancyjnej:

  • Uszkodzona część zostanie zamówiona i wymieniona bezpłatnie
  • Jeżeli przeprowadzone testy nie potwierdzą występowania usterki pozostanie do uregulowania koszt diagnozy

Gdy okaże się, że komputer nie działa poprawnie w wyniku usterki mechanicznej lub jest to błąd związany z działaniem systemu:

 
  • Klient poniesie koszt diagnostyki
  • Przy akceptacji kosztów naprawy – koszt diagnostyki zostanie obniżony o 25%
  • Jeżeli Klient nie decyduje się na naprawę sprzętu – ponosi całkowite koszty diagnostyki (wg cennika)

Po naprawie sprzęt można odebrać osobiście lub możemy zorganizować wysyłkę kurierem. Klient ponosi koszty wysyłki i pakowania.

W serwisie nie obowiązuje procedura kasowania dysku. Nie ingerujemy w dysk i dane na nim. Jeżeli Klient posiada ważne dane zalecamy wykonanie ich kopii oraz spisanie danych licencyjnych zainstalowanego oprogramowania we własnym zakresie przed dostarczeniem do serwisu.

Komputer można dostarczyć bez dysku. Przy dostarczeniu bez dysku zgłoszenia obejmujące prawdopodobną przyczynę uszkodzenie dysku/brak uruchomienia komputera – weryfikowane będzie wejściem do Bios i/lub boot usb. Zalecamy przekazanie komputera wraz z dyskiem lub samodzielne wykonanie testu sprawdzającego dysk twardy komputera i wysłanie informacji o wyniku testu do nas przed przekazaniem sprzętu do serwisu.

Jeżeli diagnoza potwierdzi, że uszkodzeniu uległ dysk i podlega to gwarancji, zostanie on wymieniony na nowy.

Gwarancja nie przewiduje jednak zabezpieczania danych z dysku ani ich przegrywania na nowy. Stary dysk będzie odesłany do HP w ramach wymiany części, więc jeśli na dysku znajdują się jakieś dane proszę je zabezpieczyć we własnym zakresie.

Dysk może zostać u Klienta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi HP Defective Media Retention (DMR).

Bitlocker

Dostarczając sprzęt do serwisu proszę o upewnienie się, że znają państwo swoje hasła (BIOS/ Bitlocker /Windows z prawami administratora – nie wystarczy biometria Użytkownika, chodzi o znajomość równoważnych im haseł alfanumerycznych).
Jeżeli problem dotyczy działania sterowników lub błędów systemu operacyjnego konieczne będzie przekazanie hasła Bitlocker. W przypadku wymiany płyty głównej dane z zaszyfrowanych dysków będą nieczytelne.
Prosimy o zabezpieczenie danych we własnym zakresie (spisanie numerów licencji i haseł logowania zapamiętanych w przeglądarce). 

Dostęp do dysku

W ramach serwisu może być konieczne podanie danych do logowania do systemu operacyjnego Windows celem potwierdzenia diagnostyki sterowników np. touchpad. Nie musi to być konto Użytkownika a podane np. przez wsparcie firmy IT konto innego użytkownika lokalnego/domenowego z prawami administratora

BIOS

Musi być zapewniony dostęp do opcji boot’owania z pendrive. Hasło BIOS jest konieczne przy aktualizacji oraz konfiguracji działania komputera.

Okres realizacji

Czas obsługi

  • Pracujemy na zewnętrznym magazynie producenta. Konieczność oczekiwania na dostawę części z centralnego magazynu GSO Netherlands.
  • Z uwagi na niebezpieczną zawartość dla nowych baterii dostępny jest jedynie transport lądowy.
  • Dostępność części bywa ograniczona. Dotyczy to głównie obsługi pozagwarancyjnej.
  • Czas realizacji zgłoszenia ok 0,5-1 dnia roboczego od chwili dostępności części.
  • Komputer będzie niedostępny przez minimum 3-5 dni robocze. Większość obsługi serwisowej trwa poniżej 10 dni roboczych.

Klient jest na bieżąco informowany o statusie naprawy

Zwrot sprzętu

Klient zostanie poinformowany o możliwości odebrania naprawionego sprzętu.

Przy odbiorze sprzętu prosimy o przekazanie dokumentu przyjęcia sprzętu.

Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o terminie odbioru sprzętu.

Przechowanie sprzętu po zakończeniu naprawy/diagnozy dłuższe niż 30 dni kosztuje 100 pln netto za każdy rozpoczęty tydzień. Okres liczony jest od daty wysłania e-maila z informacją o możliwości odbioru.

Cennik
(netto)

Cennik usług pozagwarancyjnych

Diagnostyka sprzętu

200 PLN + 23% VAT

Koszt każdej rozpoczętej Roboczogodziny

170 PLN +23% VAT

Wysyłka zwrotna sprzętu

25 PLN + 23% VAT

Opakowanie do wysyłki

10 PLN + 23% VAT

Serwis komputerowy

Czyszczenie układu chłodzenia laptopa

150 PLN + 23% VAT (184,50 PLN)

Instalacja systemu Windows

200 PLN +23% VAT

Instalacja systemu Windows + sterowniki + programy osobno zakupione

250 PLN +23% VAT

Archiwizacja przy reinstalacji (dane, ustawienia, poczta)

250 PLN +23% VAT

Instalacja aktualizacji systemu

150 PLN +23% VAT

Konfigurowanie oprogramowania

150 PLN +23% VAT

Rozwiązywanie problemów z system Windows

(pierwsza roboczogodzina 170 PLN +23% VAT, kolejna godzina 150 PLN +23% VAT)

Utylizacja sprzętu

Utylizacja laptopa

100 PLN +23% VAT

Nadpisanie dysku

50 PLN +23% VAT (z demontażem)

Utylizacja HDD (demontaż, zniszczenie fizyczne)

75 PLN +23% VAT

Nadpisanie powierzchni dysku twardego certyfikowanym systemem DoD 5220.22-M (dla nieczytelnych nośników zostanie wykonane fizyczne uszkodzenie dysku)

180 PLN +23% VAT

Ważność wyceny części wynosi 10 dni.

Formularz zgłoszeniowy naprawy gwarancyjnej/pogwarancyjnej sprzętu komputerowego

    Zgłaszający:
    Nazwa firmy
    * Imię i nazwisko
    * Adres

    * Tel
    * E-mail
    Dane do wystawienia fvt:
    Nazwa firmy
    Adres
    NIP
    * Typ i model urządzenia:
    * Numer seryjny urządzenia:
    * Numer produktu:
    Zasilacz
    Sprzęt prosimy dostarczyć z kompletnym układem zasilania
    * Opis usterki, charakterystyka problemu:
    * Widoczne uszkodzenia sprzętu:

    inne
    * Akcpetuję
    wypełniając i wysyłając formularz potwierdzam że zapoznałam się z warunkami i zasadami przyjęcia sprzętu oraz naprawy gwarancyjnej realizowaną przez firmę Henwar Anna Zagrodzka opisanych na stronie www zakładka Serwis HP
    * Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych
    Zgoda jest dobrowolna. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest I- Henwar Anna Zagrodzka-Maliszewska z siedzibą w Warszawie przy ul. Perzyńskiego 20.
    * pola wymagane
    Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności