Świadczymy usługi gwarancyjne
i pogwarancyjne oraz dostawę
i zakup części komputerowych HP.
W celu naprawy gwarancyjnej sprzętu z linii Konsumenckiej (m.in. Envy, Pavilion, Spectre, 13, 14, 15, 15S, Omen, Stream, Victus, All-in-One HP 24) zapraszamy do skorzystania z dedykowanej linii producenta telefon:
+48 22 566 60 00 w godzinach 8-18 poniedziałek-piątek.
Prosimy o nie przesyłanie linka ze stanem gwarancji danego sprzętu ponieważ po otwarciu przenosi on na ogólną stronę HP.
Numer seryjny komputera, numer produktu, pełna nazwa modelu – znajdują się na obudowie i pudełku transportowym oraz dokumencie zakupu komputera.
Serial Number – od 10 do 30 znaków alfanumerycznych.
Product Number - jest zdefiniowany jako symbole alfanumeryczne po lewej stronie znaku „-” lub „#” w standardowym końcowym numerze części.
Możliwe oznaczenie numeru produktu - Prod ID
12 znaków S/N: 3J03DM75RC84
10 znaków Serial No.: CND0502MKD lub USV2510636
SN# CND0502MKD
Shipping Final Number: 14Z75EA#AKD lub 123456-999
P/N: 14Z75EA lub 123456
ProdID 14Z75EA
1. Komenda CMD - proszę wpisać w systemie (jeśli komputer się uruchamia):
Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego prosimy o dostarczenie komputera (z kompletem układu zasilania) w umówionym terminie do siedziby naszego biura:
Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.30
Wejście po schodkach na zewnątrz budynku. Proszę dzwonić domofonem.
W recepcji biura proszę się zgłosić do Serwisu HP podając numer zgłoszenia lub nazwisko ze zgłoszenia.
Komputer można przesłać kurierem, musi być tylko poprawnie zabezpieczony do transportu. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o dostawie sprzętu do naprawy.
Po naprawie sprzęt można odebrać osobiście lub możemy zorganizować wysyłkę kurierem. Klient ponosi koszty wysyłki i pakowania.
W serwisie nie obowiązuje procedura kasowania dysku. Nie ingerujemy w dysk i dane na nim. Jeżeli Klient posiada ważne dane zalecamy wykonanie ich kopii oraz spisanie danych licencyjnych zainstalowanego oprogramowania we własnym zakresie przed dostarczeniem do serwisu.
Komputer można dostarczyć bez dysku. Przy dostarczeniu bez dysku zgłoszenia obejmujące prawdopodobną przyczynę uszkodzenie dysku/brak uruchomienia komputera – weryfikowane będzie wejściem do Bios i/lub boot usb. Zalecamy przekazanie komputera wraz z dyskiem lub samodzielne wykonanie testu sprawdzającego dysk twardy komputera i wysłanie informacji o wyniku testu do nas przed przekazaniem sprzętu do serwisu.
Jeżeli diagnoza potwierdzi, że uszkodzeniu uległ dysk i podlega to gwarancji, zostanie on wymieniony na nowy.
Gwarancja nie przewiduje jednak zabezpieczania danych z dysku ani ich przegrywania na nowy. Stary dysk będzie odesłany do HP w ramach wymiany części, więc jeśli na dysku znajdują się jakieś dane proszę je zabezpieczyć we własnym zakresie.
Dysk może zostać u Klienta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi HP Defective Media Retention (DMR).
Dostarczając sprzęt do serwisu proszę o upewnienie się, że znają państwo swoje hasła (BIOS/ Bitlocker /Windows z prawami administratora – nie wystarczy biometria Użytkownika, chodzi o znajomość równoważnych im haseł alfanumerycznych).
Jeżeli problem dotyczy działania sterowników lub błędów systemu operacyjnego konieczne będzie przekazanie hasła Bitlocker. W przypadku wymiany płyty głównej dane z zaszyfrowanych dysków będą nieczytelne.
Prosimy o zabezpieczenie danych we własnym zakresie (spisanie numerów licencji i haseł logowania zapamiętanych w przeglądarce).
W ramach serwisu może być konieczne podanie danych do logowania do systemu operacyjnego Windows celem potwierdzenia diagnostyki sterowników np. touchpad. Nie musi to być konto Użytkownika a podane np. przez wsparcie firmy IT konto innego użytkownika lokalnego/domenowego z prawami administratora
Musi być zapewniony dostęp do opcji boot’owania z pendrive. Hasło BIOS jest konieczne przy aktualizacji oraz konfiguracji działania komputera.
Klient jest na bieżąco informowany o statusie naprawy
Klient zostanie poinformowany o możliwości odebrania naprawionego sprzętu.
Przy odbiorze sprzętu prosimy o przekazanie dokumentu przyjęcia sprzętu.
Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o terminie odbioru sprzętu.
Przechowanie sprzętu po zakończeniu naprawy/diagnozy dłuższe niż 30 dni kosztuje 100 pln netto za każdy rozpoczęty tydzień. Okres liczony jest od daty wysłania e-maila z informacją o możliwości odbioru.
Diagnostyka sprzętu | 200 PLN + 23% VAT |
Koszt każdej rozpoczętej Roboczogodziny | 170 PLN +23% VAT
|
Wysyłka zwrotna sprzętu | 25 PLN + 23% VAT |
Opakowanie do wysyłki | 10 PLN + 23% VAT |
Czyszczenie układu chłodzenia laptopa | 150 PLN + 23% VAT (184,50 PLN) |
Instalacja systemu Windows | 200 PLN +23% VAT |
Instalacja systemu Windows + sterowniki + programy osobno zakupione | 250 PLN +23% VAT |
Archiwizacja przy reinstalacji (dane, ustawienia, poczta) | 250 PLN +23% VAT |
Instalacja aktualizacji systemu | 150 PLN +23% VAT |
Konfigurowanie oprogramowania | 150 PLN +23% VAT |
Rozwiązywanie problemów z system Windows | (pierwsza roboczogodzina 170 PLN +23% VAT, kolejna godzina 150 PLN +23% VAT) |
Utylizacja laptopa | 100 PLN +23% VAT |
Nadpisanie dysku | 50 PLN +23% VAT (z demontażem) |
Utylizacja HDD (demontaż, zniszczenie fizyczne) | 75 PLN +23% VAT |
Nadpisanie powierzchni dysku twardego certyfikowanym systemem DoD 5220.22-M (dla nieczytelnych nośników zostanie wykonane fizyczne uszkodzenie dysku) | 180 PLN +23% VAT |
Ważność wyceny części wynosi 10 dni.