Skontaktuj się z nami:
Świadczymy usługi gwarancyjne
i pogwarancyjne oraz dostawę
i zakup części komputerowych HP.
W celu naprawy gwarancyjnej sprzętu z linii Konsumenckiej (m.in. Envy, Pavilion, Spectre, 15S, Omen, Stream, All-in-One HP 24) zapraszamy do skorzystania z dedykowanej linii producenta telefon:
+48 22 566 60 00.
Prosimy o nie przesyłanie linka ze stanem gwarancji danego sprzętu ponieważ po otwarciu przenosi on na ogólną stronę HP.
numer seryjny komputera, pełna nazwa modelu, numeru produktu – znajdują się na obudowie i pudełku transportowym oraz dokumencie zakupu komputera.
Serial Number – od 10 do 30 znaków alfanumerycznych.
12 znaków serial number: 3J03DM75RC84
10 znaków serial number: USV2510636
Shipping Final Number: AA666A#ABD or 123456-999
Product Number: AA666A or 123456
1. Komenda CMD - proszę wpisać w systemie (jeśli komputer się uruchamia):
Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.30
Proszę o prawidłowe założenie maseczki na nos i usta podczas całego okresu pobytu w siedzibie serwisu oraz dezynfekcję rąk po przybyciu.
W recepcji biura proszę się zgłosić do Serwisu HP.
Komputer można przesłać kurierem, musi być tylko poprawnie zabezpieczony do transportu. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o dostawie sprzętu do naprawy.
Klient poniesie koszt diagnostyki.
Po naprawie sprzęt można odebrać osobiście lub możemy zorganizować wysyłkę kurierem. Klient ponosi koszty wysyłki
W serwisie nie obowiązuje procedura kasowania dysku. Nie ingerujemy w dysk i dane na nim. Jeżeli Klient posiada ważne dane zalecamy wykonanie ich kopii oraz spisanie danych licencyjnych zainstalowanego oprogramowania we własnym zakresie przed dostarczeniem do serwisu.
Komputer można dostarczyć bez dysku. Przy dostarczeniu bez dysku zgłoszenia obejmujące prawdopodobną przyczynę uszkodzenie dysku/brak uruchomienia komputera – weryfikowane będzie wejściem do Bios i/lub boot usb. Zalecamy przekazanie komputera wraz z dyskiem lub samodzielne wykonanie testu sprawdzającego dysk twardy komputera i wysłanie informacji o wyniku testu do nas przed przekazaniem sprzętu do serwisu.
Jeżeli diagnoza potwierdzi, że uszkodzeniu uległ dysk i podlega to gwarancji, zostanie on wymieniony na nowy.
Gwarancja nie przewiduje jednak zabezpieczania danych z dysku ani ich przegrywania na nowy. Stary dysk będzie odesłany do HP w ramach wymiany części, więc jeśli na dysku znajdują się jakieś dane proszę je zabezpieczyć we własnym zakresie.
Dysk może zostać u Klienta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi (DMR).
Dostarczając sprzęt do serwisu proszę o upewnienie się, że znają państwo swoje hasła (bios/bitlocker windows z prawami administratora – chodzi o hasła alfanumeryczne, nie dotyczy biometri).
Jeżeli problem dotyczy działania sterowników lub błądów systemu operacyjnego konieczne będzie przekazanie hasła Bitlocker. W przypadku wymiany płyty głównej dane z zaszyfrowanych dysków będą nieczytelne.
Prosimy o zabezpieczenie danych we własnym zakresie (spisanie numerów licencji i haseł logowania zapamiętanych w przeglądarce).
W ramach serwisu może być konieczne podanie danych do logowania do systemu operacyjnego Windows celem potwierdzenia diagnostyki sterowników np touchpad. Nie musi to być konto Użytkownika a podane np. przez wsparcie firmy IT konto innego użytkownika lokalnego/domenowego z prawami administratora
Musi być zapewniony dostęp do opcji boot’owania z pendrive.
Klient jest na bieżąco informowany o statusie naprawy
Klient zostanie poinformowany o możliwości odebrania naprawionego sprzętu.
Przy odbiorze sprzętu prosimy o pokazanie dokumentu wydania sprzętu.
Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o terminie odbioru sprzętu.
Przechowanie sprzętu po zakończeniu naprawy/diagnozy dłuższe niż 30 dni kosztuje 100pln netto za każdy rozpoczęty tydzień. Okres liczony jest od daty wysłania e-maila z informacją o możliwości odbioru.
Diagnostyka sprzętu | 200 PLN + 23% VAT |
Koszt każdej rozpoczętej Roboczogodziny | 150 PLN +23% VAT |
Wysyłka zwrotna sprzętu | 25 PLN + 23% VAT |
Opakowanie do wysyłki | 10 PLN + 23% VAT |
Czyszczenie układu chłodzenia laptopa | 150 PLN (184,50 PLN +23% VAT) |
Instalacja systemu Windows | 150 PLN +23% VAT |
Instalacja systemu Windows + sterowniki + programy osobno zakupione | 250 PLN +23% VAT |
Archiwizacja przy reinstalacji (dane, ustawienia, poczta) | 200 PLN +23% VAT |
Instalacja aktualizacji systemu | 100 PLN +23% VAT |
Konfigurowanie oprogramowania | 150 PLN +23% VAT |
Rozwiązywanie problemów z system Windows | (pierwsza roboczogodzina 150 PLN +23%VAT, kolejna godzina 120 PLN +23% VAT) |
Utylizacja laptopa | 50 PLN +23% VAT |
Nadpisanie dysku | 50 PLN +23% VAT (z demontażem) |
Utylizacja HDD (demontaż, zniszczenie fizyczne) | 25 PLN +23% VAT |
Nadpisanie powierzchnie dysku twardego certyfikowanym systemem DoD 5220.22-M (dla nieczytelnych nośników zostanie wykonane fizyczne uszkodzenie dysku) | 150 PLN +23% VAT |
Ważność wyceny części wynosi 10 dni.