Szanowni Państwo,

jesteśmy dumni, że wspieramy Państwa IT. Podczas realizacji zleceń zawsze kładziemy nacisk na dokumentację zlecanych nam incydentów IT. Dlatego pragniemy przypomnieć, że: wszystkie zgłoszenia incydentów należy kierować do Henwar w następującej kolejności:

  1. logując się swoim kontem do helpdesk https://pomoc.henwar.pl/pomoc/  (chętnie przypomnimy login i hasło)
  2. jeśli z jakiś przyczyn nie można skorzystać z systemu helpdesk to w drugiej kolejności: pomoc(at)henwar.pl
  3. ostatecznie, awaryjnie dzwoniąc na nr: 22 639 91 61 (w dni robocze od 9:00 do 17:00)

Informujemy, że realizacja incydentów IT przekazywanych ustnie, bezpośrednio do pracownika IT na miejscu u Państwa, bez elektronicznego potwierdzenia w systemie helpdesk wymaga uprzedniego odnotowania zgłoszenia w systemie, co automatycznie ustala ich kolejność realizacji na ostatnim miejscu w kolejności.

Skip to content