Szanowni Państwo,
jesteśmy dumni, że wspieramy Państwa IT. Podczas realizacji zleceń zawsze kładziemy nacisk na dokumentację zlecanych nam incydentów IT. Dlatego pragniemy przypomnieć, że: wszystkie zgłoszenia incydentów należy kierować do Henwar w następującej kolejności:
- logując się swoim kontem do helpdesk https://pomoc.henwar.pl/pomoc/ (chętnie przypomnimy login i hasło)
- jeśli z jakiś przyczyn nie można skorzystać z systemu helpdesk to w drugiej kolejności: pomoc(at)henwar.pl
- ostatecznie, awaryjnie dzwoniąc na nr: 22 639 91 61 (w dni robocze od 9:00 do 17:00)
Informujemy, że realizacja incydentów IT przekazywanych ustnie, bezpośrednio do pracownika IT na miejscu u Państwa, bez elektronicznego potwierdzenia w systemie helpdesk wymaga uprzedniego odnotowania zgłoszenia w systemie, co automatycznie ustala ich kolejność realizacji na ostatnim miejscu w kolejności.