HENWAR - autoryzowany partner serwisowy komputerów i laptopów HP linii BIZNES.

Świadczymy usługi gwarancyjne
i pogwarancyjne oraz dostawę
i zakup części komputerowych HP.

Naprawy gwarancyjne

Certyfikat potwierdzający status partnerski:

Aktualny certyfikat serwisu HP

Serwisujemy gwarancyjnie wyłącznie laptopy i komputery linii Biznes do której są przypisane konkretne modele; m.in.:

  • EliteBook
  • Elite Dragonfly
  • ProBook
  • Zbook
  • 250
  • 255
  • 260
  • EliteDesk
  • ProDesk
  • 340S
  • EliteOne 800
  • Elite X2
  • Z2Mini

W celu naprawy gwarancyjnej sprzętu z linii Konsumenckiej (m.in. Envy, Pavilion, Spectre, 13, 14, 15, 15S, Omen, Stream, Victus, All-in-One HP 24) zapraszamy do skorzystania z dedykowanej linii producenta telefon:
+48 22 566 60 00  w godzinach 8-18  poniedziałek-piątek.

Nie realizujemy serwisu monitorów, drukarek, ploterów.

  • Serwis nie odpowiada za dane Użytkownika. Przed przekazaniem komputera Użytkownik powinien zabezpieczyć swoje dane we własnym zakresie.
  • Zalanie komputera, uszkodzenia mechaniczne czy błąd związany z działaniem systemu nie podlegają naprawie gwarancyjnej.
  • Przed przystąpieniem do naprawy gwarancyjnej zawsze jest wykonywana diagnostyka, która określa czy dana usterka podlega czy nie podlega naprawie gwarancyjnej.
  • Jeżeli usterka nie podlega warunkom naprawy gwarancyjnej Klient ponosi koszty diagnostyki (wg cennika)
  • Diagnostyka i naprawa pozagwarancyjna/nie objęta gwarancja jest odpłatna (zgodnie z cennikiem)
  • Po diagnostyce Klient zostaje poinformowany o kosztach naprawy.
    Przy akceptacji kosztów naprawy – koszt diagnostyki zostanie obniżony.
    W przypadku gdy Klient nie decyduje się na naprawę sprzętu – ponosi całkowite koszty diagnostyki (wg cennika)
  • Ważność wyceny wynosi maksymalnie 10 dni lub do wyczerpania stanów magazynowych.

Dodatkowe
informacje:

Przed zgłoszeniem naprawy, warto sprawdzić jaki rodzaj i ważność gwarancji posiada sprzęt.
Weryfikacja możliwa jest na stronie producenta:
https://support.hp.com/pl-pl/checkwarranty

Prosimy o nie przesyłanie linka ze stanem gwarancji danego sprzętu ponieważ po otwarciu przenosi on na ogólną stronę HP.

Wymagane dane: nr seryjny, nr produktu, model

Jak odszukać numer seryjny/numer produktu

Numer seryjny komputera, numer produktu, pełna nazwa modelu – znajdują się na obudowie i pudełku transportowym oraz dokumencie zakupu komputera.

Przykłady tabliczek znamionowych komputera

Numer seryjny

Znajduje się na etykiecie umieszczonej najczęściej na spodniej części obudowy:

Serial Number – od 10 do 30 znaków alfanumerycznych.

Numer produktu

Product Number - jest zdefiniowany jako symbole alfanumeryczne po lewej stronie znaku „-” lub „#” w standardowym końcowym numerze części.
Możliwe oznaczenie numeru produktu - Prod ID

Przykładowe oznaczenia numeru seryjnego:

12 znaków S/N: 3J03DM75RC84

10 znaków Serial No.: CND0502MKD lub USV2510636

SN# CND0502MKD

Przykładowe oznaczenia produktu:

Shipping Final Number: 14Z75EA#AKD lub 123456-999

P/N: 14Z75EA lub 123456

ProdID 14Z75EA

Dla nieczytelnej etykiety proszę podać dane z pudełka transportowego producenta lub dokumentu sprzedaży.

W przypadku braku danych na dokumentach możliwe jest sprawdzenie numeru po przez jedną z czynności:


1. Komenda CMD - proszę wpisać w systemie (jeśli komputer się uruchamia):

    • w oknie wyszukiwania Windows wpisać cmd i wybrać aplikacje Wiersz polecenia
Instrukcja uruchomienia aplikacji Wiersz polecenia. Instructions for starting the Command Prompt application.
    • po uruchomieniu czarnego okna proszę wpisać komendę: wmic bios get serialnumber zatwierdzając ja na końcu klawiszem enter
Przykładowy ekran aplikacji Wiersz polecenia. Sample screen of the Command Prompt application.
  • Przykładowy ekran aplikacji HP Support Assistant screen exampleLink do pobrania: https://www.hp.com/pl-pl/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html
    Prosimy o instalację tylko ze strony producenta.
    • przy uruchamianiu komputera należy nacisnąć klawisz F1 lub F2 (w zależności od modelu i serii)
Przykładowy ekran z widokiem informacji o systemie. An example screen with the system information view. Przykładowy ekran przy uruchomieniu komputera z  naciskanym klawiszem F1

Dostarczenie Sprzętu

Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego prosimy o oczekiwanie na zwrotny kontakt e-mail celem nadania numeru zgłoszenia oraz  wyznaczenie terminu i warunków dostarczenia komputera. Możliwe jest też wysłanie zgłoszenia na adres e-mail.

Prosimy nie dostarczać komputera bez zaproszenia ze strony serwisu.

Po otrzymaniu zaproszenia e-mail prosimy o dostarczenie komputera (z kompletem układu zasilania)  do siedziby naszego biura:

HENWAR Serwis HP

ul. Włodzimierza Perzyńskiego 20 lok. U2
01-883 Warszawa

Biuro jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach  9.00-16.30 . Wejście po schodkach na zewnątrz budynku. Proszę dzwonić domofonem. W recepcji biura proszę się zgłosić do Serwisu HP podając numer zgłoszenia lub nazwisko ze zgłoszenia. Komputer można przesłać kurierem, musi być tylko poprawnie zabezpieczony do transportu. Wewnątrz przesyłki należy umieścić informacje o szczegółach usterki. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o dostawie sprzętu do naprawy.

Warunki obsługi

W przypadku naprawy gwarancyjnej:

  • Uszkodzona część zostanie zamówiona i wymieniona bezpłatnie
  • Reinstalacja i obsługa systemu operacyjnego, zabezpieczenie danych nie wchodzi w zakres naprawy gwarancyjnej (płatna wg cennika)

Gdy okaże się, że komputer nie działa poprawnie w wyniku usterki mechanicznej lub jest to błąd związany z działaniem systemu:

 
  • Klient poniesie koszt diagnostyki
  • Przy akceptacji kosztów naprawy – koszt diagnostyki zostanie obniżony o 25%
  • Jeżeli Klient nie decyduje się na naprawę sprzętu – ponosi całkowite koszty diagnostyki (wg cennika)

Po naprawie sprzęt można odebrać osobiście lub możemy zorganizować wysyłkę kurierem. Klient ponosi koszty wysyłki i pakowania.

Zalecamy wykonanie kopii wszelkich danych będących na dysku przed oddaniem komputera do serwisu. Przeważnie konieczne jest też wyłączenie zabezpieczenia Bitlocker. W serwisie nie obowiązuje procedura kasowania dysku. W większości przypadków nie ingerujemy w dysk i dane na nim. W przypadkach problemów z działaniem podzespołów np. Touchpad aktualizujemy sterowniki i możemy zainstalować oprogramowanie diagnostyczne producenta. Jeżeli Klient posiada ważne dane zalecamy wykonanie ich kopii oraz spisanie danych licencyjnych zainstalowanego oprogramowania we własnym zakresie przed dostarczeniem do serwisu. W przypadkach wymiany płyty głównej dane z dysków mogą być nieczytelne w szczególnych przypadkach. Dla zaawansowanych lub nie posiadających koniecznych danych od działu IT możemy się dostosować lub zrezygnować w niektórych przypadkach z dostępu do dysku.

Komputer można dostarczyć bez dysku. Przy dostarczeniu bez dysku zgłoszenia obejmujące prawdopodobną przyczynę uszkodzenie dysku/brak uruchomienia komputera – weryfikowane będzie wejściem do Bios i/lub boot usb. Zalecamy przekazanie komputera wraz z dyskiem lub samodzielne wykonanie testu sprawdzającego dysk twardy komputera i wysłanie informacji o wyniku testu do nas przed przekazaniem sprzętu do serwisu.

Jeżeli diagnoza potwierdzi, że uszkodzeniu uległ dysk i podlega to gwarancji, zostanie on wymieniony na nowy.

Gwarancja nie przewiduje jednak zabezpieczania danych z dysku ani ich przegrywania na nowy. Stary dysk będzie odesłany do HP w ramach wymiany części, więc jeśli na dysku znajdują się jakieś dane proszę je zabezpieczyć we własnym zakresie.

Dysk może zostać u Klienta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi HP Defective Media Retention (DMR).

Bitlocker

Dostarczając sprzęt do serwisu proszę o upewnienie się, że znają państwo swoje hasła (BIOS/ Bitlocker /Windows z prawami administratora – nie wystarczy biometria Użytkownika, chodzi o znajomość równoważnych im haseł alfanumerycznych).
Jeżeli problem dotyczy działania sterowników lub błędów systemu operacyjnego konieczne będzie przekazanie hasła Windows wraz z BIOS oraz umożliwienie wyłączenia zabezpieczenia Bitlocker. W przypadku wymiany płyty głównej dane z zaszyfrowanych dysków będą nieczytelne dla nieznanego hasła. Logowanie przy użyciu danych biometrycznych przy nowej płycie głównej także nie będzie możliwe.
Prosimy o zabezpieczenie danych we własnym zakresie (spisanie numerów licencji i haseł logowania zapamiętanych w przeglądarce). 

Dostęp do dysku

W ramach serwisu może być konieczne podanie danych do logowania do systemu operacyjnego Windows celem potwierdzenia diagnostyki sterowników np. Touchpad. Nie musi to być konto Użytkownika a podane np. przez wsparcie firmy IT konto innego użytkownika lokalnego/domenowego z prawami administratora

BIOS

Musi być zapewniony dostęp do opcji boot’owania z pendrive. Hasło BIOS jest konieczne przy aktualizacji oraz konfiguracji działania komputera.

Okres realizacji

Czas obsługi

  • Pracujemy na zewnętrznym magazynie producenta. Konieczność oczekiwania na dostawę części z centralnego magazynu GSO Netherlands.
  • Z uwagi na niebezpieczną zawartość dla nowych baterii dostępny jest jedynie transport lądowy.
  • Dostępność części bywa ograniczona. Dotyczy to głównie obsługi pozagwarancyjnej.
  • Czas realizacji zgłoszenia ok 0,5-1 dnia roboczego od chwili dostępności części.
  • Komputer będzie niedostępny przez minimum 3-5 dni robocze. Większość obsługi serwisowej trwa poniżej 10 dni roboczych.

Klient jest na bieżąco informowany o statusie naprawy

Zwrot sprzętu

Klient zostanie poinformowany o możliwości odebrania naprawionego sprzętu.

Przy odbiorze sprzętu prosimy o przekazanie dokumentu przyjęcia sprzętu.

Prosimy o poinformowanie nas min. 1 dzień wcześniej o terminie odbioru sprzętu.

Przechowanie sprzętu po zakończeniu naprawy/diagnozy dłuższe niż 30 dni kosztuje 100 pln netto za każdy rozpoczęty tydzień. Okres liczony jest od daty wysłania e-maila z informacją o możliwości odbioru.

Zalecamy kontakt e-mail w sprawie realizacji naprawy.

 

Cennik

  CENNIK USŁUG serwisu sprzętu IT (pozagwarancyjny) ceny brutto (zł) z VAT 23% zł ceny netto
1 Diagnoza usterki, testowanie sprzętu (pisemna ekspertyza + 40 zł netto do usługi) 260,00 zł 211,38 zł
2 Diagnoza usterki, testowanie sprzętu ( jeśli zaakceptowano naprawę po diagnozie) 220,00 zł 178,86 zł
3 Instalacja systemu Windows 260,00 zł 211,38 zł
4 Instalacja systemu Windows + sterowniki + programy 350,00 zł 284,55 zł
5 Instalacja systemu operacyjnego innego niż Windows 260,00 zł 211,38 zł
6 Archiwizacja przy reinstalacji (dane, ustawienia, poczta) 350,00 zł 284,55 zł
7 Rozwiązywanie wszelkich problemów z systemami Windows, np. system się nie uruchamia, działa wolno itp..  Cena za każdą rozpoczętą godzinę pracy dla firm pierwsza godzina 190 kolejna  170
dla klienta indywid. 220,00 zł
8 Instalacja aktualizacji do systemu 190,00 zł 154,47 zł
9 Konfigurowanie oprogramowania 190,00 zł 154,47 zł
10 Czyszczenie komputera stacjonarnego 170,00 zł 138,21 zł
11 Trwałe kasowanie danych na dysku 225,00 zł 182,93 zł
12 Usuwanie wirósów, trojanów, programów szpiegujących, robaków i rootkitów 450,00 zł 365,85 zł
13 Odzyskiwanie danych ( oprócz uszkodzeń elektroniki ) z HDD jeśli dane są czytelne + poz 1 Diagnoza usterki 380,00 zł 308,94 zł
14 Instalacja i konfiguracja modemu oraz routera (domowa sieć WiFi) 200,00 zł 162,60 zł
15 Podział dysku twardego na partycje i formatowanie 200,00 zł 162,60 zł
16 Aktualizacja BIOSu 200,00 zł 162,60 zł
17 Wymiana baterii BIOSu w komputerze stacjonarnym + cena baterii 150,00 zł 121,95 zł
18 Konfiguracja routera 250,00 zł 203,25 zł
19 Wymiana akumulatorów w UPSach/szt. + cena części 200,00 zł 162,60 zł
20 Montaż części komputerowych PC zakupionych w HENWAR 100,00 zł 81,30 zł
21 Serwis komputerów – usługi nie ujęte w cenniku – wg stawki godzinowej 220,00 zł 178,86 zł
Laptopy
1 Czyszcenie układu chłodzenia notebooka 190,00 zł 154,47 zł
2 Wymiana matrycy + zakup części 330,00 zł 268,29 zł
3 Wymiana klawiatury + zakup części 230,00 zł 186,99 zł
4 Wymiana obudowy + zakup części 330,00 zł 268,29 zł
5 Wymiana zawiasów + zakup części 260,00 zł 211,38 zł
6 Wymiana gniazda zasilania + zakup części wycena wycena
7 Serwis laptopów – usługi nie ujęte w cenniku – wg stawki godzinowej 220,00 zł 178,86 zł
Koszty transportu
1 Wysyłka do Henwar  na koszt klienta  na koszt klienta
2 Odsyłanie sprzętu po naprawie – na koszt Henwar w zależności od gabarytów paczki od 30,75 zł do 61,50 zł od 25 zł do 50 zł
3 Opakowanie 17,00 zł 13,82 zł
Termin naprawy
1 Diagnoza – wg umowy z klientem
2 Naprawa z wymianą części / podzespołów – zależnie od dostępności części
3 Podane ceny nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie w dowolnym terminie
 
Uwagi
  Do powyższych cen należy doliczyć koszt części
  Cena części ustalana indywidualnie z Klientem, zależnie od modelu sprzętu
  Naprawę rozpoczynamy po zaakceptowaniu przez Klienta ostatecznej wyceny
  Koszt dojazdu do Klienta do 25 km od Henwar 230,00 zł 186,99 zł

    Zgłaszający:

    Nazwa firmy

    * Imię i nazwisko

    * Adres


    * Tel

    * E-mail

    Dane do wystawienia fvt:

    Nazwa firmy

    Adres

    NIP

    * Typ i model urządzenia:

    * Numer seryjny urządzenia:

    * Numer produktu:

    Zasilacz

    Sprzęt prosimy dostarczyć z kompletnym układem zasilania

    * Opis usterki, charakterystyka problemu:

    * Widoczne uszkodzenia sprzętu:

    inne

    * Akcpetuję

    * Akcpetuję

    wypełniając i wysyłając formularz potwierdzam że zapoznałam się z warunkami i zasadami przyjęcia sprzętu oraz naprawy gwarancyjnej realizowaną przez firmę Henwar Anna Zagrodzka opisanych na stronie www zakładka Serwis HP

    * Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych

    Zgoda jest dobrowolna. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest I- Henwar Anna Zagrodzka-Maliszewska z siedzibą w Warszawie przy ul. Perzyńskiego 20.

    * pola wymagane

    Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności

    Skip to content